X
تبلیغات
راه های رسیدن به آرامش ذهنی و فکری

رسیدن به آرامش فکری و ذهنی دغدغه ی بسیاری از افراد است. متاسفانه در این دوره و زمانه دهن همه درگیر مسائل مادی ، مقایسه کردن ها ، قیافه و هر چیز دیگری شده و اکثرا همه آرامش خود ر از دست داده اند. برخی افراد میگویند حاضریم همه دارایی مان را بدهیم اما کمی آرامش داشته باشیم.

به همین دلیل در این بخش از مجله پزشکی آسان طب تصمیم گرفتیم 60 گام اصلی برای رسیدن به آرامش را در اختیارتان بگذاریم. سعی کنید همه این موارد را مطالعه کنید و در زندگی خود بکار ببرید تا به آرامش خاصی دست یابید. با ما همراه باشید .

راه رسیدن به آرامش ذهنی

گام1: یک راه رسیدن به آرامش اینست که از موفقیت هایی را که تا الان بدست اورده اید یک لیست تهیه کنید.

گام2:  برای آرامش داشتن از خانه بیرون بروید. به طبیعت ، صحرا ، پارک یا هر جای دیگری . بالای کوه یا .. فقط نفس بکشید . با تمام وجود نفس بکشید

گام3: داخل وان حمام پر از آب گرم و صابون  بنشینید و تمام تنش ها را از خودتان دور کنید.

گام4: هر روز به جمله های زیر و جملاتی از این قبیل فکر کنید.

تا زمانی که خودتان نخواهید ، هیچ کس نمی تواند تحقیرتان کند.

گام5: یک راه رسیدن به آرامش اینست که در تعطیلات آخر هفته ، فقط به تفریح و استراحت بپردازید

گام6: تلاش کنید همیشه مثبت اندیش باشید و به چیزهای مثبت فکر کنید.

گام7: یادتان باشد هر گاه در کاری سرگردان می مانید، در حال آموختن نکته های جدیدی می باشید.

گام8: در حد متوسط خودتان را به مبارزه بطلبید، نه بیش از اندازه . هیچ چیز زیادش خوب نیست . حتی ارامش . حتی بول

گام9: در هفته یک شب تلویزیون خود را خاموش کنید. با این کار مغزتان استراحت می کند.

گام10: یک راه رسیدن به آرامش اینست که در روز عشق(ولنتاین) برای خودتان کارت تبریک بخرید.



گام11: یک راه رسیدن به آرامش این است که هر چند وقت یک بار به یک مکان مقدس بروید و با خدا درد دل کنید.
 خدا اصلی ترین راه رسیدن به آرامش است. همچنین سر سجاده تان با خدا درد دل کنید.

گام12: سعی کنید گاهی بیرون از خانه غذا بخورید. این کار روحیه شما را عوض میکند.

گام13: با کسی که از صمیم قلب دوستش دارید تلفنی حرف بزنید.

گام14: یک راه رسیدن به آرامش اینست که خود را در آیینه نگاه کنیدو از دیدن زیبایی هایتان لذت ببرید و خدا را بهخاطر این نعمت شکر گذار باشید

گام15: اهداف خود را بنویسید و با آنها زندگی کنید

گام16: در هدف گذاری واقع بین باشید

گام17: به گزارش آسان طب وسواس را از زندگی خود حذف کنید، در این صورت هیچ کاری نمی توانید انجامدهید

گام18: برای خود تعهد مشخص کنید و به آن وفادار باشید و تا می توانید برای آن حرکتو تلاش کنید ولو آن که نتیجه دلخواه شما نباشد

گام19: همیشه لبخند بزنید..لبخند و خنده با هم فرق میکند. خنده زیاد مسخره است. اما لبخند همیشه خوب است.

گام20: این نکته را یادتان باشد که تاخیر در انجام کاری بهتر از انجام ندادن آن است.

منبع: asanteb.com



طبقه بندی :
تعداد بازدید : 21

برچسب ها : ,
نویسنده : admin در تاريخ 1397/9/24
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6



عضويت سريع

قوانین سایت

کد امنیتی :
ورود به وبلاگ

ورود به سایت

نام کاربری:
رمز عبور :
دوستان من
پیوندهای روزانه
خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از آخرین مطالب این وب سایت با خبر شوید
آرشیو سایت
نظر سنجی
سایر امکانات

  • آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 0
  • بازدید هفته گذشته : 11
  • بازدید ماه گذشته : 131
  • بازدید سال گذشته : 258
  • کل بازدید : 320

  • خبرخوان سایت
    دیانا چت سیستم وبلاگدهی ماسیس چت | شما چت | شلوغ چت | ققنوس چت اهواز چت | خوزستان چت | قشم چت اهواز چت | خوزستان چت | اهوازی چت طراحی چت روم