X
تبلیغات
راه های رسیدن به آرامش روحی در سریعترین زمان ممکن


راه های رسیدن به آرامش روحی در سریعترین زمان ممکن


رسیدن به آرامش واقعی یکی از خواسته های همیشگی بشر بوده است و دراین راستا انسان تلاشهای سیاری را انجام داده است.در حالیکه با کمترین تلاش و تنها با کمی تغییردر سبک زندگی می توان به آرامش رسید.

فراموش نکنید در دنیای شلوغ و پر استرس امروز به دست آوردن تکه ای آرمش می تواند غنیمتبزرگی باشد.شاید فکر کنید برایرسیدن به آرامش نیاز به انجام کارهای بسیار و زمان طولانی دارید،با کمی تلاش و تجدید نظر در افکار و اعمال می توان به آن نزدیک شد. جالب است بدانید

 حتی می توانید با انجام برخی از کارهای حتی در عرض 10 دقیقه به آرامش برسید. می خواهیدبدانید چگونه؟


ثبت فکر کنید

سعی کنید حتی برای چند ثانیه هم که شده افکار مثبت و شاد در ذهنتان پرورش دهید. حتی برای چند لحظه دغدغه های کاری را کنار بگذارید. چشم هایتان را ببندید و به آینده ای مثبت و شاد بیندیشید.


ماساژ دست را فراموش نکنید

اگر وقت ندارید به ماساژ بروید، می توانید این کار را خودتان انجام دهید. با ماساژ دادن نقاط کانونی دست می توانید تنش و استرسرا از بدن خود دور کنید. کافی است ابتدا زیر انگشتان شست را فشار دهید. سپس کناره های هر یک از انگشتان را با کمک انگشت نشانه و انگشت شست دست دیگرتان از نوک تا بند انگشتان فشار دهید. همین حرکت را می توانید برای کف و پشت دستتان انجام دهید.


شکلات بخورید

آیا می دانید خوردن شکلات خلق و خوی شما را بهبود می بخشد؟ شکلات خوردن همچنین باعث آرامش اعصاب شما و تقویت متابولیسم می شود.


به ستاره ها نگاه کنید

بهتر است بیرون بروید، بنشینید یا اگر ممکن است به پشت دراز بکشید و به ستاره ها خیره شوید به بالا نگاه کردن باعث کاهش فشار خون، تحریک مغز و تنفس و در نهایت آرامش شما می شود.


خنده را فراموش نکنید

مهم نیست که چقدر پرمشغله هستید، خندیدن باعث کاهش فشار خون و کورتیزول و فعال شدن اندورفین می شود که در نهایت خلق و خوی شما را بهبود می دهد و به شما آرامش می بخشد.


کمی عسل هم لازم است

می توانید با خوردن عسل استرس خود را کاهش دهید. عسل نه تنها مرطوب کننده و آنتی بیوتیک طبیعی است بلکه می تواند اضطراب و افسردگی را از بین ببرد.


آدامس بجوید

تفاوتی نمی کند چه طعمی داشته باشد، جویدن آدامس البته نه به مدت طولانی می تواند میزان کورتیزول را کاهش دهد و استرس واضطراب شما را از بین ببرد.


باغبانی کنید

برگ های سبز و گل های رنگارنگ باعث آرامش شما می شود. نیازی نیست حتما گل بکارید یا شاخه ها را هرس کنید حتی آب دادن به گیاهان و تنفس در هوای آنها هم آرامش بخش است.


از اخبار دوری کنید

وقتی استرس دارید، بدترین چیز برای شما شنیدن اخبار بد و منفی است. بنابراین برای اینکه به آرامش برسید، بهتر است تلویزیون را خاموش کنید.


منبع: namak.com


طبقه بندی :
تعداد بازدید : 27

برچسب ها : ,
نویسنده : admin در تاريخ 1397/9/24
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6



عضويت سريع

قوانین سایت

کد امنیتی :
ورود به وبلاگ

ورود به سایت

نام کاربری:
رمز عبور :
دوستان من
پیوندهای روزانه
خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از آخرین مطالب این وب سایت با خبر شوید
آرشیو سایت
نظر سنجی
سایر امکانات

  • آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 0
  • بازدید هفته گذشته : 5
  • بازدید ماه گذشته : 125
  • بازدید سال گذشته : 252
  • کل بازدید : 314

  • خبرخوان سایت
    دیانا چت سیستم وبلاگدهی ماسیس چت | شما چت | شلوغ چت | ققنوس چت اهواز چت | خوزستان چت | قشم چت اهواز چت | خوزستان چت | اهوازی چت طراحی چت روم